Τρίτη 9 Ιουνίου 2009

Mazoo and the Zoo - Κατσίκα





Είναι γλυκούλης και λίγο ζωηρός
είναι ένας τράγος, τράγος πονηρός,
έχει ένα μούσι [Πόπο ένα μούσι!]
που το κουρεύει ένας μπαρμπέρης στο Μαρούσι
Κι έχει 2 κέρατα σαν περικεφαλαία
και ένα βλέμα που θυμίζει συγγραφέα
Γράφει στιχάκια, ποιήματα, τραγούδια
και ραβασάκια όλο στέλνει και λουλούδια
σε μια κατσίκα, μια πιτσιρίκα
μία κατσίκα όλο νάζι κι όλο γλύκα
την αγαπάει [Την αγαπάει!!]
και στην κατσίκα όλη μέρα τραγουδάει [ΑΑΑΑΑΑΑ...

ΡΕΦΡΕΝ
Κατσίκα, κατσίκα, κατσίκα είσαι γλύκα
στην αγκαλιά σου θέλω να 'μαι ως το πρωί
Κατσίκα, κατσίκα γλυκιά μου πιτσιρίκα
έλα κοντά μου και δώσ' μου ένα φιλί
Πο πο πο πο πο τι μουτράκι είν' αυτό???
Κατσίκα πιτσιρίκα πάω να τρελαθώ
τίποτα δε θέλω να 'χω στη ζωή
φτάνει πάντα να 'μαστε μαζί
Κατσίκα κατσίκα κατσίκα είσαι γλύκα
στην αγκαλία σου θέλω να 'μαι ως το πρωί
Κατσίκα, κατσίκα γλυκιά μου πιτσιρίκα
έλα κοντά μου και δώσ' μου ένα φιλί
Πο πο πο πο πο τι μουτράκι είν' αυτό???
Κατσίκα πιτσιρίκα πάω να τρελαθώ
τίποτα δε θέλω να 'χω στη ζωή
φτάνει πάντα να 'μαστε μαζί

Ένας Ιάπωνας που τρώει μόνο σούσι
βλέπει τον τράγο, τον τράγο με το μούσι
Του μιλάει για ταξίδια που 'χει κάνει
πως έχει πάει και στην Κρήτη και στη Μάνη
Έχει γνωρίσει ένα τσομάνjη
που έχει πρόβατα και γίδια σε μια στάνη
οι προβατίνες είναι χαδιάρες
όλοχορεύουν και κάνουν σαχλαμάρες
είναι θεες είναι κουκλάρες
μα όλο λένε άρες μάρες κουκουνάρες
[Κατσίκα μοιάζεις με τη Μόνικα Μπελούτσι]
μυαλό κουκούτσι, μυαλό κουκούτσι

ΡΕΦΡΕΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου